نقض آتش‌ بس و بمباران گسترده مناطقی از لبنان

عصر ایران چهارشنبه 19 فروردین 1405 - 17:21
ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ظرف ۱۰ دقیقه شدیدترین حملات از زمان آغاز عملیات علیه لبنان را انجام داده و بیش از ۱۰۰ نقطه را هدف قرار داده است.
 رژیم صهیونیستی با وجود اعلام آتش‌بس در لبنان به ارتکاب جنایت علیه این کشور ادامه می‌دهد و در چند نوبت مناطقی از لبنان را آماج حملات خود قرار داد.
 
به گزارش ایرنا به نقل از شبکه الجزیره، رژیم صهیونیستی با نادیده گرفتن آتش‌بس اعلامی در لبنان، چند نقطه از این کشور از جمله بیروت، ضاحیه جنوبی، البقاع و الهرمل را بمباران کرد.
 
ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ظرف ۱۰ دقیقه شدیدترین حملات از زمان آغاز عملیات علیه لبنان را انجام داده و بیش از ۱۰۰ نقطه را هدف قرار داده است.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.