رضایی نایب قهرمان آسیا شد

صدا و سیما چهارشنبه 19 فروردین 1405 - 17:16
ملی پوش فرنگی ایران با قبول شکست در مبارزه نهایی به مدال نقره آسیا دست پیدا کرد.
رضایی به نشان نقره دست یافت
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما،در آخرین روز از مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا در بیشکک قرقیزستان، در وزن ۷۲ کیلوگرم محمدجواد رضایی در مرحله فینال به مصاف آلماتبک امانبک از قزاقستان و با ضربه فنی به مدال نقره رسید.
 
رضایی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۹ بر صفر تایشی ناریکانی از ژاپن را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۹ بر صفر شهزاد کوچکوروف از ازبکستان را مغلوب کرد.
 
پیش از این عرفان جرکنی، غلامرضا فرخی و علی اسکو به مدال نقره رسیده بودند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.