تشدید گشت‌های نظارتی در گرمسار؛ برخورد جدی با گرانفروشان در دستور کار

خبرگزاری مهر چهارشنبه 19 فروردین 1405 - 16:32
گرمسار- فرماندار گرمسار از تشدید گشت‌های نظارتی اصناف با رویکرد کالاهای اساسی خبر داد و گفت: مدیریت بازار و دسترسی عادلانه مردم به کالاهای ضروری با نظارت مستمر و اقدام میدانی دنبال می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی همتی ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار گرمسار به میزبانی فرمانداری بر ضرورت تشدید نظارت‌ها بر بازار، ساماندهی عرضه‌کنندگان سیار و کنترل قیمت کالاهای اساسی تاکید کرد.

وی گفت: مدیریت بازار و دسترسی عادلانه مردم به کالاهای ضروری باید با رویکرد نظارتی مستمر، تصمیم‌گیری دقیق و اقدام میدانی دستگاه‌های متولی دنبال شود تا ثبات قیمت‌ها و رضایت عمومی تأمین گردد ...

فرماندار گرمسار خواستار ارائه گزارش‌های تحلیلی روزانه از وضعیت بازار شد و گفت: دستگاه‌های نظارتی ضمن بررسی میدانی، گزارش جامعی از کمبودها، مشکلات، روند قیمت‌ها و پیشنهادهای اصلاحی به ستاد تنظیم بازار شهرستان ارائه کنند.

همتی در ادامه با اشاره به اهمیت آموزش و نظارت مستمر بر نانوایی‌ها گفت: نانواها باید از پخت سلیقه‌ای پرهیز کرده و تمامی ضوابط فنی، بهداشتی و زمان‌بندی صحیح فرآیند پخت را رعایت کنند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.