ملی پوش ایران بدون مبارزه به نشان برنز رسید

صدا و سیما چهارشنبه 19 فروردین 1405 - 16:21
احمدرضا محسن نژاد در مرحله رده‌بندی مسابقات قهرمانی آسیا به دلیل مصدومیت حریفش و عدم حضور بر روی تشک کشتی به نشان برنز رسید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما،در آخرین روز مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا در بیشکک قرقیزستان، در وزن ۶۷ کیلوگرم احمدرضا محسن نژاد باید به مصاف هانجائه چانگ از کره جنوبی می‌رفت، اما به دلیل مصدومیت حریفش و عدم حضور روی تشک کشتی به مدال برنز رسید.

محسن نژاد پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر صفر سونات عبداله یف از تاجیکستان را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۹ بر صفر مغلوب رازاک بیشیکیف از قرقیزستان شد.

پیش از این محمدحسینوند پناهی و علی احمدی وفا به مدال برنز رسیده بودند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.