
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، شب گذشته تجمعی با حضور رئیسکل سازمان نظام پزشکی، معاونان سازمان و جمعی از مدیران کشوری برگزار شده است.
در ادامه برگزاری پویش «جانفدا برای ایران»، هماکنون جمعی از پزشکان و اعضای کادر درمان با حضور در میدان ونک و با پوشیدن روپوش سفید، در قالب «جانفدایان سپیدپوش» گردهم آمدهاند.
این حضور با هدف اعلام همبستگی با جامعه سلامت و حمایت از کادر پرتلاش و ایثارگر درمان کشور صورت گرفته و با استقبال حاضران همراه شده است.
بر اساس برنامهریزی انجامشده، این تجمع در راستای تقویت همدلی و انسجام میان اعضای جامعه پزشکی و همراهی با مردم برگزار شده است.