استقامت مردم باعث عقب‌نشینی دشمن شد،️ یا ادامه لیگ یا قهرمانی استقلال

صدا و سیما چهارشنبه 19 فروردین 1405 - 12:57
مربی دروازه‌بان‌های استقلال می‌گوید بهتر است لیگ با حضور همه تیم‌ها دنبال شود در غیر این صورت جدول فعلی ملاک پایان فصل قرار گیرد.

استقامت مردم باعث عقب‌نشینی دشمن شد،️ یا ادامه لیگ یا قهرمانی استقلال

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما،️ بهزاد غلامپور مربی دروازه‌بان‌های استقلال در واکنش به جنگ تحمیلی گفت: چهل روز دشمن مردم ایران همه کار کرد تا بر آنها مسلط شود، اما هیچ میدانی خالی نشد و با استقامتی که شکل گرفت دیدیم که دشمن مجبور به عقب نشینی شد. متاسفانه در روز‌های اخیر حتی شاهد زیاده گویی‌های بودیم، اما در جواب باید بگویم ننگ بر کسی که آرزوی از بین بردن تمدن ایران باشکوه را دارد.

مربی دروازه‌بان‌های استقلال در ادامه گفت: حق استقلال است که به لیگ نخبگان برود. برای ادامه مسابقات مشکلی نداریم و باید لیگ با حضور همه تیم‌ها دنبال شود. منتها اگر قرار است آن را متوقف کنیم آخرین به‌روز‌رسانی جدول باید در نظر گرفته شود تا بدین ترتیب استقلال به همراه تراکتور و سپاهان برای فصل بعد آسیا معرفی شوند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.