
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما،️ بهزاد غلامپور مربی دروازهبانهای استقلال در واکنش به جنگ تحمیلی گفت: چهل روز دشمن مردم ایران همه کار کرد تا بر آنها مسلط شود، اما هیچ میدانی خالی نشد و با استقامتی که شکل گرفت دیدیم که دشمن مجبور به عقب نشینی شد. متاسفانه در روزهای اخیر حتی شاهد زیاده گوییهای بودیم، اما در جواب باید بگویم ننگ بر کسی که آرزوی از بین بردن تمدن ایران باشکوه را دارد.
مربی دروازهبانهای استقلال در ادامه گفت: حق استقلال است که به لیگ نخبگان برود. برای ادامه مسابقات مشکلی نداریم و باید لیگ با حضور همه تیمها دنبال شود. منتها اگر قرار است آن را متوقف کنیم آخرین بهروزرسانی جدول باید در نظر گرفته شود تا بدین ترتیب استقلال به همراه تراکتور و سپاهان برای فصل بعد آسیا معرفی شوند.