ارائه ۱۱ هزار خدمت بهداشتی درمانی طی ایام نوروز در «جم»

خبرگزاری مهر چهارشنبه 19 فروردین 1405 - 12:27
بوشهر- رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان جم گفت: مجموع خدمات ارائه شده در شهر جم، طی ایام نوروز ۱۴۰۵ از مرز ۱۱ هزار خدمت عبور کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، عاطفه قلاوند گفت: در راستای ارتقای سلامت عمومی و پاسخگویی به نیازهای شهروندان در ایام تعطیلات نوروز، مجموع خدمات ارائه شده در شهر جم، طی ایام نوروز ۱۴۰۵ از مرز ۱۱ هزار خدمت عبور کرد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان جم افزود: بر اساس گزارش‌های منتشر شده، این حجم از خدمات به بیش از سه هزار و ۵۰۰ شهروند و مسافر ارائه شده است که نشان‌دهنده تلاش مضاعف کادر درمان در روزهای نخست سال جدید است.

وی عنوان کرد: تیم‌های عملیاتی متشکل از پزشکان، ماماها، پرستاران و مراقبان سلامت و .. به‌صورت شبانه‌روزی آمادهٔ خدمت‌رسانی بوده‌اند تا سلامت جامعه را در ایام تعطیلات تضمین کنند.

وی بیان کرد: تنوع خدمات ارائه شده و تعداد بالای مراجعین، نشان از مدیریت صحیح و حضور فعال کادر درمان دارد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.