نشت مواد آلاینده از پتروشیمی امیرکبیر تکذیب شد

خبرگزاری مهر چهارشنبه 19 فروردین 1405 - 10:45
ماهشهر - روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی هر گونه نشست مواد سمی به دلیل حمله دشمن متجاوز به پتروشیمی امیرکبیر ت تکذیب کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی اعلام کرد: براساس تدابیر صورت گرفته در فرماندهی ارشد شرایط اضطراری و مدیریت بحران منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و شرکت پتروشیمی امیرکبیر، هیچگونه نشت مواد و آلاینده از شرکت پتروشیمی امیرکبیر صورت نگرفته و شرایط تحت کنترل قرار دارد.

بدیهی است این حادثه هیچگونه خطری برای شهرهای همجوار ایجاد نکرده است و شهروندان از توجه به شایعات خودداری نموده و اخبار را از منابع رسمی دنبال کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، ولی‌الله حیاتی معاون امنیتی استانداری خوزستان اعلام کرده بود که در ساعت ۲۳ و ۴۰ دقیقه دیروز سه‌شنبه پتروشیمی امیرکبیر هدف تهاجم هوایی دشمنان قرار گرفت. بر اساس گزارش‌های دریافتی تا این لحظه این حوادث هیچ‌گونه تلفات نداشته اند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.