کمبود دارو و تجهیزات نداریم

صدا و سیما چهارشنبه 19 فروردین 1405 - 10:32
وزیر بهداشت، از عدم کمبود دارو و تجهیزات پزشکی در کشور خبر داد.

ظفرقندی: کمبود دارو و تجهیزات نداریم**

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، محمدرضا ظفرقندی، درباره وضعیت تأمین دارو و تجهیزات پزشکی در شرایط کنونی و احتمال آسیب‌دیدگی مراکز درمانی در مناطق مختلف کشور، گفت: با تکیه بر تجربیات گذشته و پیش‌بینی‌های صورت گرفته برای مدیریت حوادث، خوشبختانه با کمبود دارو و تجهیزات مواجه نیستیم.

وی افزود: با تمهیدات اندیشیده شده و ابلاغ دستورالعمل‌های لازم، مدیریت توزیع در استان‌های آسیب دیده از جمله تهران، اصفهان و کرمانشاه به خوبی انجام شده و در حال حاضر هیچ‌گونه کمبودی در این زمینه وجود ندارد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.