واکنش سازمان ملل به توافق آتش‌بس میان ایران و آمریکا

اقتصادنیوز چهارشنبه 19 فروردین 1405 - 07:38
اقتصادنیوز: دبیرکل سازمان ملل از دستیابی به آتش بس میان ایران و آمریکا استقبال کرد و گفت: از تمام طرف های درگیر می خواهیم به تعهدات خود پایبند باشند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، از الجزیره، سخنگوی دبیرکل سازمان ملل اعلام کرد، آنتونیو گوترش از اعلام آتش بس ۲ هفته ای میان ایران و آمریکا استقبال می کند.

وی به نقل از گوترش تصریح کرد: از تمام طرف های درگیر می خواهیم به تعهدات خود بر اساس قوانین بین المللی و شروط آتش بس پایبند باشند.

گوترش همچنین تصریح کرد: تاکید داریم که توقف اقدامات خصمانه یک مسئله بسیار مهم برای حمایت از جان غیرنظامیان و کاهش مشکلات انسانی به شمار می رود.

وی از تلاش های پاکستان و دیگر کشورها برای تسهیل روند دستیابی به آتش بس قدردانی کرد.

لازم به ذکر است که آمریکا با پذیرش شروط ایران بعد از گذشت نزدیک به ۴۰ روز از آغاز تجاوز خود مجبور به عقب نشینی شد.

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.