به گزارش مشرق، حسین عباس نژاد اظهار کرد: دومین کشتی کانتینربر ایرانی امروز در یکی از ترمینالهای بندرشهید رجایی بندرعباس پهلو گرفته و بارگیری میشود.
وی گفت: این کشتی با ظرفیت دو هزار و ۸۰۰ تیای یو کانتینر، پس از محاصره دریایی دشمن آمریکایی علیه کشورمان در جنگ تحمیلی سوم، در بندر شهیدرجایی پهلو میگیرد.
عباس نژاد افزود: دومین کشتی کانتینربر ایرانی، هزار و ۳۰۰ تیای یو کانتینر را بارگیری میکند.
وی گفت: این کشتی کالاهای صادراتی را به کشور هدف میرساند.




