آشنا در این توییت بر لزوم پرهیز از خودتحقیری تأکید کرده و مدعی شده است که با وجود خسارتهای وارد شده، ایران شکست نخورده و در مقابل نیز رهبران آمریکا و اسرائیل به پیروزی دست نیافتهاند.
حسامالدین آشنا، در واکنش به اعلام آتشبس دو هفتهای در جنگ آمریکا و اسرائیل علیه ایران، پیامی در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) منتشر کرد.
او در این پیام نوشت:
«از تحقیر خود دست برداریم. حتی یک عاقل در دنیا نیست که بگوید ایران با همه آسیبی که دید، شکست خورده است. حتی یک عامی در دنیا نیست که بگوید ترامپ و نتانیاهو با همه ادعاهایشان، پیروز شدهاند.»
آشنا در این توییت بر لزوم پرهیز از خودتحقیری تأکید کرده و مدعی شده است که با وجود خسارتهای وارد شده، ایران شکست نخورده و در مقابل نیز رهبران آمریکا و اسرائیل به پیروزی دست نیافتهاند.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
منبع خبر "
عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.