تهاجم دشمن به یک واحد صنعتی اراک پنج مجروح برجای گذاشت

خبرگزاری مهر چهارشنبه 19 فروردین 1405 - 03:40
اراک- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی با بیان اینکه تهاجم دشمن صهیونی آمریکایی به یک واحد صنعتی اراک، پنج مجروح برجای گذاشت، افزود:پایگاه اورژانس اطراف این کارخانه نیز آسیب دید.

حسن قمری در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: شامگاه سه‌شنبه پرتابه‌های دشمن آمریکایی صهیونی به بخش‌هایی از یک واحد صنعتی جوار شهر اراک اصابت کرد.

وی افزود: بر اثر این تهاجم دشمن، پایگاه اورژانس جوار این واحد صنعتی هم دچار آسیب شد که از چرخه ارائه خدمات درمانی و امدادی خارج نشده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: این حملات دشمن صهیونی آمریکایی پنج مجروح بر جای گذاشته که حال مصدومان حادثه مساعد گزارش شده است.

قمری بیان کرد: برخلاف برخی شایعات رسانه های کشوری، کارخانه‌های آلومینیوم سازی و ماشین سازی اراک هدف این حملات نبودند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.