بمب مهم آمریکا، در اختیار سپاه قرار گرفت

الف سه شنبه 18 فروردین 1405 - 18:03
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از خنثی‌سازی یک عدد بمب آمریکایی GBU-۳۹ SDB در استان لرستان خبر داد.

به گزارش ایسنا، متن اطلاعیه روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به شرح زیر است:

«یک عدد بمب GBU-39 SDB در استان لرستان به صورت منفجر نشده و سالم در اختیار رزمندگان اسلام قرار گرفت.

‌این بمب با «قدرت تخریب بالا به رغم سبک بودن سرجنگی، سامانه‌های پیشرفته هدایت و کنترل، ضد اختلال در GPS و ترکیب کامپوزیت بدنه بمب.»

یگان کشف و خنثی سازی سپاه استان لرستان توانست سحرگاه ۱۸ فروردین، این بمب که آمریکایی‌ها پیش‌تر از افشای تکنولوژی آن واهمه فراوانی داشتند را، بطور سالم خنثی نماید.»

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.