مردم با حضور شبانه خود اتحاد و همبستگی را حفظ و دشمن را ناامید می‌کنند

خبرآنلاین سه شنبه 18 فروردین 1405 - 17:34
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم ولایتمدار کرمانشاه با حضور شبانه خود اتحاد و همبستگی را حفظ و دشمن را ناامید می‌کنند.

فضل‌الله رنجبر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرآنلاین در استان کرمانشاه، اظهار کرد:مردم با حضور شبانه خود اتحاد و همبستگی را حفظ و دشمن را ناامید می‌کنند همچنین مردم تحلیل‌گران واقعی هستند، آن‌ها به این باور رسیده‌اند که اجنبی دوست ما نیست، پیام آن‌ها در حضورهای شبانه  این است که خواهان یکپارچگی وطن هستیم، ما شهدای بسیاری را تقدیم کردیم که یک وجب از خاک کشور را به دشمن ندهیم.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:ما ملتی هستیم که در برابر کشتار سکوت نمی‌کنیم و تا آخرین قطره خون پای این کشور ایستاده‌ و از جان و مال خود گذشت می‌کنیم.

وی‌ با اشاره به حضور گسترده جوانان در اجتماعات شبانه، بیان کرد: در اجتماعات شبانه حضور گسترده جوانان دهه ۸۰ و ۹۰ به چشم می‌آید که با برپایی ایستگاه‌های صلواتی و موکب در حال پذیرایی هستند و این پیام را به جهانیان می‌دهند که ما پای ایران و جبهه مقاومت ایستاده‌ایم و کوتاه نخواهیم آمد. جوانان به این باور رسیدند که دشمنان اسلام و جمهوری اسلامی ایران برای آزادی مردم کاری نخواهند کرد و فقط به دنبال منافع خود هستند.

رنجبر به نقش کمیسیون اجتماعی در جنگ اخیر اشاره کرد و گفت: کمیسیون اجتماعی مجلس برای روزهای جنگ تدابیر بسیار خوبی اندیشیده است، افزایش ۶۰ درصدی به دستمزد کارگران از جمله تدابیر سازنده برای خیل کثیری از کارفرمایان، سرمایه‌گذاران و کارگران مشغول به کار محسوب می‌شود. علاوه بر این تدابیری برای حل مشکلات بیمه‌ای کارگران و کارفرمایان اندیشیده که هیچ مشکلی برای جامعه کارگری از حیث تمدید دفترچه پیش نیاید.

48

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.