معاون اقتصادی استاندار تهران از تصویب مصوبات کلیدی برای احیای واحدهای آسیبدیده از جنگ تحمیلی در کارگروه تسهیل استان خبر داد.
به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، حشمت اله عسگری، در پنجمین نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان تهران گفت: از ابتدای جنگ تحمیلی، این کارگروه بهصورت مستمر و فعال نسبت به شناسایی واحدهای آسیبدیده، بررسی مشکلات و تصویب راهکارهایی برای رفع موانع آنها اقدام کرده است.
معاون استاندار تهران ادامه داد با موانعی در بخش تأمین اجتماعی و پرداخت حق بیمه کارگران مواجه هستیم و پیشنهاد میشود با برنامهریزی صحیح، مهلتی کوتاهمدت (حدود سه ماهه) به واحدها داده شود تا پس از راهاندازی مجدد، نسبت به پرداخت بدهیهای بیمهای اقدام کنند.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.