منافع و تاسیسات آمریکا در امارات و کویت زیر آتش

تابناک سه شنبه 18 فروردین 1405 - 15:21
منابع عربی روز سه‌شنبه از وقوع انفجارهایی در تأسیسات و منافع آمریکایی در کشورهای کویت و امارات عربی متحده خبر دادند.

به گزارش تابناک به نقل از فارس؛ منابع عربی روز سه‌شنبه از فعال‌شدن آژیرهای هشدار حمله هوایی در کشورهای کویت و امارات عربی متحده خبر دادند.بر اساس گزارش‌های دریافتی، صدای انفجارهای متعدد و مهیبی در کویت و امارات به گوش می‌رسد.

رسانه عراقی «صابرین‌نیوز» در خبری فوری گزارش داد که این انفجارها مربوط به حملات هوایی علیه منافع و تأسیسات مرتبط با تروریست‌های آمریکایی در این دو کشور است.

وزارت دفاع امارات در بیانیه‌ای مدعی شد: «پدافند هوایی ما امروز با یک موشک بالستیک و ۱۱ پهپاد شلیک شده از ایران درگیر شد».

با وجود تصاویر ماهواره‌ای واضح از نابودی تجهیزات آمریکایی در امارات، این وزارتخانه مدعی شد: «دفاع هوایی ما از زمان آغاز حملات ایران، ۵۲۰ موشک بالستیک، ۲۶ موشک کروز و ۲۲۲۱ پهپاد را رهگیری کرده است».

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.