فاطمه صدیفی،در گفتگو با خبرنگار مهر، از شهادت دو تن از اهالی روستای هویر در حمله شب گذشته رژیم آمریکایی-صهیونیستی به تهران خبر داد.
وی با اعلام این خبر افزود: در این حمله، شهید احمد بابایی همراه با همسرشان شهیده مریم ابراهیمی، هر دو از ساکنان روستای هویر از توابع دماوند، به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.
رئیس بنیاد شهید دماوند ضمن تسلیت این ضایعه، گفت: پرونده این دو شهید گرانقدر برای انجام تشریفات قانونی و برخورداری خانوادههای آنان از خدمات بنیاد، در دست اقدام است.












