شهادت زوج دماوندی در حمله صهیونیستی به تهران

خبرگزاری مهر سه شنبه 18 فروردین 1405 - 14:09
دماوند- رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران دماوند، از شهادت دو تن از اهالی روستای هویر در حمله شب گذشته رژیم آمریکایی-صهیونیستی به تهران خبر داد.

فاطمه صدیفی،در گفتگو با خبرنگار مهر، از شهادت دو تن از اهالی روستای هویر در حمله شب گذشته رژیم آمریکایی-صهیونیستی به تهران خبر داد.

وی با اعلام این خبر افزود: در این حمله، شهید احمد بابایی همراه با همسرشان شهیده مریم ابراهیمی، هر دو از ساکنان روستای هویر از توابع دماوند، به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

رئیس بنیاد شهید دماوند ضمن تسلیت این ضایعه، گفت: پرونده این دو شهید گرانقدر برای انجام تشریفات قانونی و برخورداری خانواده‌های آنان از خدمات بنیاد، در دست اقدام است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.