پیام امام جمعه اصفهان در پی اتفاقات اخیر

خبرگزاری مهر سه شنبه 18 فروردین 1405 - 14:04
اصفهان-آیت الله سید یوسف طباطبائی نژاد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان در پی اتفاقات اخیر در ادامه آمده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، متن پیام حضرت آیت الله سید یوسف طباطبائی نژاد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان در پی اتفاقات اخیر به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم السلام علیکم و رحمة الله و برکاته

ملت سرافراز وتاریخ ساز اصفهان، با درود و سلام فراوان به روان پاک شهدای عزیز، به ویژه سربازان گمنام امام زمان (عج) و حماسه‌ آفرینان عرصه‌ی دفاع و امنیت که در هر لباس و جایگاهی جان شیرین خود را در راه دفاع از کیان این مرز و بوم فدا کردند.

یاد و خاطره‌ی این دلاورمردان را گرامی داشته، همچنین، یاد و نام شهدای مردمی، آن عزیزان که در سنگرهای مختلف، ازانقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع نمودند و جان خود را تقدیم کردند، همواره در قلب ما زنده است.

از حضور پرشور، ولایی و معنادار قریب به چهل شب و روز در صحنه، که بار دیگر بصیرت، وفاداری و عشق خود را به آرمان‌های شهدا و انقلاب به نمایش گذاشتید، صمیمانه تشکر و قدردانی می‌کنم. این حضور، پشتوانه‌ی محکمی برای مسئولین و مایه‌ی دلگرمی است.

مردم حماسه ساز و شهید آفرین استان اصفهان، در هر برهه و دوره ای عظمت رشادت و اوج سرافرازی خود را با دادن سرمایه های عزیز خود به رخ عالم کشیده اند. اینک که دشمن ددمنش و خونخوار آمریکایی- صهیونی بیش از هر زمان دیگری با خوی وحشیگری خود، خون این ملت و ملت های مظلوم را بر زمین می ریزد، مردم اصفهان آماده تر از پیش در میدان حاضر شده و به دشمن غدار اعلام کردند که مثل مایی با چون مثل یزید بیعت نخواهد کرد.

نمایش بی بدیل اتحاد مردم در میادین شهر، بیش از هر زمان دیگری ضرورت وحدت همه گروه ها و جناح های سیاسی کشور برای رویارویی با جبهه‌ باطل دشمنان انقلاب و اسلام را متذکر می شود، لذا شایسته و بایسته است که جناح های سیاسی به تاسی از رهبرشهید و رهبر معظم انقلاب و آحاد ملت بصیر ایران، در برابر دشمنان وحدت خود را حفظ کنند و مانند یک مشت گره کرده با یکدیکر بهم فشرده درمقابل استکبار بایستند.

اینجانب بر خود قدردانی از مردم همیشه در صحنه و سرافراز اصفهان را فرض دانسته و از خداوند عزیز حکیم، بهترین عاقبت و برکات پروردگار برای مردم شریف و غیور این استان را خواستارم. از محضر ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف استمداد خواسته و یقین داریم دعای خیر و توجهات آن حضرت همواره پشتیبان این مردم است. از خداوند متعال برای همه‌ی شما عزیزان، توفیق خدمت، سلامتی و عاقبت‌بخیری مسئلت دارم.

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته

سید یوسف طباطبائی نژاد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان»

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.