پاسخ دبیرکل فدراسیون فوتبال به اظهارات مالک تراکتور برای حضور در آسیا

صدا و سیما سه شنبه 18 فروردین 1405 - 13:52
دبیرکل فدراسیون خطاب به مالک تراکتور گفت: فدراسیون براساس برنامه ریزی‌ها و به صورت منظم و همیشگی در کنار باشگاه‌های ایران است و این را وظیفه خود می‌داند و این روند ادامه خواهد داشت.

پاسخ دبیرکل فدراسیون فوتبال به اظهارات مالک تراکتور برای حضور در آسیا

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، هدایت ممبنی درباره نامه نگاری‌های صورت گرفته میان باشگاه تراکتور و کنفدراسیون فوتبال آسیا عنوان کرد: براساس نامه‌ای که کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره باشگاه تراکتور و بحث مسابقات این تیم ارسال کرد، باشگاه تراکتور وفق برنامه ریزی‌های صورت گرفته نامه حقوقی و مثبتی را به کنفدراسیون ارسال کرد. تراکتور امروز و در این مقطع زمانی تیم ملی ماست.
 
وی ادامه داد: براین اساس، فدراسیون فوتبال هم به عنوان رابط میان دو مجموعه و بر اساس آنچه مقررات می‌گوید و فراتر از آن برنامه ریزی‌های صورت گرفته را با دقت و قدرت پیش برده است و این روند ادامه دارد. فدراسیون فوتبال قبل از اینکه باشگاه تراکتور نامه به کنفدراسیون بزند به این نهاد نامه زد و دغدغه‌ها را مطرح کرد.
 
ممبنی ادامه داد: من شخصا با معاون باشگاه تراکتور در چند نوبت صحبت کردم و هم به صورت تلفنی و هم به صورت نامه و مکتوب بحث را از طریق کنفدراسیون با جدیت پیگیری کردیم و این روند را ادامه می‌دهیم.
 
ممبنی خاطرنشان کرد: آنچه از زبان مالک باشگاه تراکتور در این روز‌هایی که فوتبال و کشور متحد در یک جبهه عالی قرار دارد مطرح شده، به هیچ عنوان کمکی به فوتبال ایران نمی‌کند. جناب آقای زنوزی! فدراسیون براساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته به صورت منظم و همیشگی در کنار باشگاه‌های ایران است و این را وظیفه خود می‌داند و این روند ادامه خواهد داشت.
 
دبیرکل فدراسیون خاطرنشان کرد: فدراسیون به عنوان متولی فوتبال همواره خود را یار و همراه همه باشگاه‌ها به ویژه نمایندگان کشور عزیزمان می‌داند. اما همین قدر باید بدانیم که افراد مختلف باید در روند اظهارات، مسئولیت پذیری داشته باشند و صحبتی نکنند که بعدا نتوانند بر آن توجیهی داشته باشند.
 
وی در پایان گفت: باز هم تاکید می‌کنم برای فدراسیون باشگاه تراکتور یک مجموعه ملی است و ما هواداران این تیم را هواداران ملی می‌دانیم و فدراسیون تمام قدر در کنار این تیم است. در مجموع حضور تراکتور در ادامه رقابت‌های لیگ نخبگان بر اساس تصمیم گیری نهایی مجموعه مدیریتی این باشگاه است.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.