این ۴ فرنگی‌کار راهی نیمه‌نهایی شدند

افکار نیوز سه شنبه 18 فروردین 1405 - 13:04
در روز دوم مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا چهار ملی‌پوش فرنگی به مرحله نیمه‌نهایی راه پیدا کردند.

مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا در روز دوم در ۵ وزن ۶۰، ۶۷، ۷۲، ۸۲ و ۹۷ کیلوگرم در بیشکک دنبال شد که چهار کشتی‌گیر کشورمان به نیمه‌نهایی صعود کردند و احمدی‌وفا باید منتظر پیروزی حریفش در این مرحله بماند تا شانس کسب مدال را پیدا کند.

در وزن ۶۰ کیلوگرم، علی احمدی‌وفا ۱۲-یک مین وو کیم از کره‌جنوبی را برد و دور بعدی ۶-۲ به سی یونگ ری دارنده مدال برنز المپیک و جهان از کره شمالی باخت.

در وزن ۶۷ کیلوگرم، احمدرضا محسن‌نژاد پس از یک دور استراحت، ۱۰ - صفر سونات عبداله‌یف از تاجیکستان را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.

در وزن ۷۲ کیلوگرم، محمدجواد رضایی بعد از استراحت در دور اول، ۹- صفر تایشی ناریکانی از ژاپن را شکست داد و به نیمه‌نهایی رسید.

در وزن ۸۲ کیلوگرم، محمدامین حسینی که دور اول استراحت کرده بود، دور دوم ۹-صفر ۹ امان نظراف از ترکمنستان را شکست داد و به نیمه‌نهایی رسید.

در وزن ۹۷ کیلوگرم، محمدهادی ساروی بعد از استراحت در دور اول، ۸ - صفر مینهو لی از کره‌جنوبی را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کرد.

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.