انهدام شبکه وابسته به دشمن در ۲۵ استان

صدا و سیما سه شنبه 18 فروردین 1405 - 11:48
فرمانده کل انتظامی کشور از شناسایی و انهدام شبکه‌ای وابسته به دشمن در ۲۵ استان خبر داد.

انهدام شبکه وابسته به دشمن در ۲۵ استان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور از اجرای یک عملیات گسترده و هماهنگ پلیس در سطح کشور خبر داد و اظهار داشت: شبکه‌ای بزرگ و طراحی‌شده وابسته به سازمان اطلاعاتی دشمن، متشکل از عناصر وطن‌فروش و خائن به مردم ایران، در ۲۵ استان شناسایی و منهدم شد.

وی گفت: در جریان این عملیات‌های منسجم و هماهنگ، تعداد ۸۵ نفر از اعضای این شبکه که اقدام به جمع‌آوری و ارسال اطلاعات و موقعیت‌های حساس می‌کردند، دستگیر شدند.

فرمانده کل انتظامی کشور افزود: این افراد با هدف تسهیل اقدامات خصمانه، اطلاعاتی از جمله موقعیت تأسیسات و زیرساخت‌های ارائه خدمات به مردم، ایستگاه‌های ایست و بازرسی و محل استقرار نیرو‌های تأمین‌کننده امنیت را برای دشمن آمریکایی-صهیونیستی ارسال می‌کردند تا در عملیات‌های جنگی مورد استفاده قرار گیرد.

سردار رادان ادامه داد: از متهمان، تجهیزات تخصصی و الکترونیکی، دستگاه‌های استارلینک، سلاح و مهمات و اقلام مرتبط کشف و ضبط شده است.

وی با اشاره به ادامه روند رسیدگی به این پرونده تصریح کرد: اعترافات متهمان و جزئیات نحوه ارتباط و همکاری آنها با دشمن، به‌زودی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

فرمانده کل انتظامی کشور همچنین نقش مردم در این عملیات را حائز اهمیت دانست و خاطرنشان کرد: بخش مهمی از این دستاورد با همکاری و گزارش‌های مردمی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ محقق شده است.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.