کاپیتان ایران: پیشنهادات وسوسه‌انگیزی به من دادند برای برنگشتن به ایران

همشهری آنلاین سه شنبه 18 فروردین 1405 - 11:40
کاپیتان تیم ملی فوتبال بانوان گفت: امیدوارم با تجربه‌ای که در استرالیا به‌دست آوردیم، در دوره‌های بعدی بتوانیم با برنامه‌ریزی و تمرکز بیشتری حضور داشته باشیم.

به گزارش همشهری آنلاین زهرا قنبری پیرامون حضور در جام ملت‌های فوتبال زنان آسیا ۲۰۲۶ در شهر گلدکوست استرالیا اظهار داشت: نخستین تجربه‌ام در بزرگ‌ترین رویداد آسیایی بود که افتخار بازی در آن را داشتم. قبل از شروع بازی‌ها می‌دانستیم در گروه بسیار سختی قرار داریم و می‌دانستیم کره‌جنوبی، استرالیای میزبان و فیلیپین بسیار آماده و قدرت‌مند هستند و حتی از نظر فنی در سطح بالاتری از فوتبال بانوان ایران قرار دارند.

وی در ادامه بیان داشت: فیلیپین در دور دوم رقابت‌های انتخابی المپیک دو سال قبل با ما بازی کرده بود اما امسال پیش‌رفت چشم‌گیری نسبت به آن زمان داشت. امیدوارم با تجربه‌ای که در استرالیا به‌دست آوردیم، در دوره‌های بعدی بتوانیم با برنامه‌ریزی و تمرکز بیشتری حضور داشته باشیم، چرا که تیم ما این توانایی را دارد که از گروه خود صعود کند.

قنبری درباره شرایط سخت و فشاری که روی بازیکنان تیم ملی در استرالیا بود، عنوان داشت: با توجه به شرایطی که برای کشورمان رخ داد، پیشنهادات وسوسه‌انگیز و عجیبی به بازیکنان درباره ماندن و اقامت در استرالیا داده می‌شد ولی ترجیج من برگشتن به خانه و آمدن در کنار مادر و خانواده‌ام بود. نظر شخصی‌ام این است بودن در کنار خانواده از هر چیزی ارزش‌مندتر است.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.