۱۰۰،۰۰۰،۰۰۰ بدهید تا در ادامه لیگ برتر شرکت کنیم

همشهری آنلاین سه شنبه 18 فروردین 1405 - 11:29
مدیرعامل استقلال خوزستان خبر از پیشنهاد درخواست وام ۱۰۰ میلیاردی توسط باشگاه‌های لیگ برتری داده است.

به گزارش همشهری آنلاین جلسه مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتری با مسئولین فوتبال کشور برگزار شد و در نهایت اکثر باشگاه‌ها به دلیل مشکلات مالی خواستار توقف لیگ برتر بودند و اعلام کردند نمی‌توانند از پس هزینه‌های برگزاری لیگ به صورت متمرکز بربیایند.

در همین راستا مدیرعامل خیبر پس از پایان جلسه در گفت‌وگو با خبرنگاران اعلام کرد که فدراسیون فوتبال و دولت، کمکی دو سه همتی به باشگاهها داشته باشند. و حالا مدیرعامل استقلال خوزستان با کاهش مبلغ درخواستی خبر داده پیشنهاد شده به باشگاه‌ها مبلغی به صورت وام یا بلاعوض از طریق بانک‌ها کمک شود.

بهنام ابوالقاسم‌پور که با سایت آنا صحبت کرده، در مورد صورتجلسه مشترکی که چندین تیم لیگ برتری داشتند، چنین توضیحی داده است: «این پیشنهاد را آقای اسفندیارپور مدیرعامل باشگاه گل‌گهر داد و گفت اگر خواستید لیگ برتر را برگزار کنید به تیم‌ها وام ۱۰۰ میلیارد تومانی به صورت وام یا بلاعوض از طریق بانک‌ها کمک شود. البته مورد قبول بسیاری از تیم‌ها قرار گرفت. ما هم به عنوان نماینده استقلال خوزستان با این موضوع موافق هستیم. در این میان تیم‌هایی بودند که چون هزینه زیادی در ابتدای فصل خرج کرده بودند، منافع مالی خود را در نظر گرفته و می‌خواستند لیگ برگزار شود ولی اکثریت تیم‌ها مخالف آنها بودند.»

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.