ترامپ: من تاجر هستم و نفت ایران را می‌خواهم!

مشرق نیوز سه شنبه 18 فروردین 1405 - 00:26
رئیس جمهوری آمریکا بالاخره اعتراف کرد که هدفش از تجاوز به ایران، دستیابی به نفت است.

به گزارش مشرق به نقل از شبکه الجزیره، دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا اعلام کرد: می‌خواهم نفت ایران را به دست آورم، چون یک تاجر هستم.

وی به انتقاد از ناتو پرداخت و افزود: از کشورهای عضو ناتو که گفتند پس از پیروزی به ما کمک خواهند کرد، به‌شدت ناامید هستم.

وی گفت: موضع ناتو لکه ننگی است که همیشه آن را دنبال خواهد کرد و تا زنده‌ام از خاطرم پاک نخواهد شد.

وی ادامه داد: به ناتو گفتم که پس از پیروزی، به کمک آن نیازی نداریم وی انتقادش از ناتو را تکرار کرد و گفت: ناتو بدون ما یک ببر کاغذی است و همان‌طور که کره جنوبی و ژاپن کمک به ما را رد کردند، ناتو نیز از کمک به ما خودداری کرد.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.