شاهد وحدت و انسجام مردم در خیابان‌ها هستیم

خبرگزاری مهر سه شنبه 18 فروردین 1405 - 00:06
خرم‌آباد - فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان، گفت: امروز شاهد وحدت و انسجام مردم در خیابان‌ها هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار نعمت‌الله باقری شامگاه دوشنبه در جلسه کمیته هماهنگی اربعین رهبر شهید انقلاب ضمن تسلیت شهادت قائد امت و شهدای جنگ تحمیلی، اظهار داشت: مردم استان در ایام جنگ تحمیلی اخیر به‌خوبی میدان‌داری کردند و یکی از استان‌های برتر کشور در حوزه‌های مردمی است.

وی گفت: مجموعه دولت و سپاه و دستگاه‌های خدمت‌رسان در این ایام همکاری، همراهی و تعامل ویژه‌ای با یکدیگر تحت رهنمودهای نماینده ولی‌فقیه در استان داشتند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان، تصریح کرد: اختیارات خوبی به استانداران تفویض شده است و استان لرستان نیز در ۳۸ روزه گذشته در کشور خوش درخشیده است.

سردار باقری با بیان اینکه جنگ، سرمایه اجتماعی ما را به خود ما بازگرداند، گفت: دشمن آنچه را که به خیال خودش گرفته بود در این جنگ به ما برگرداند و امروز شاهد وحدت و انسجام مردم در خیابان‌ها هستیم.

وی بیان داشت: برای برگزاری مراسم گرامیداشت اربعین امام شهید از ظرفیت‌های ویژه فرهنگی و سنتی استان از جمله گل‌مالی و... استفاده شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.