سازمان انرژی اتمی ایران در پیامی رسمی، حمله مشترک آمریکا و رژیم صهیونیستی به کارخانه تولید کیک زرد اردکان یزد را محکوم کرد. این سازمان این اقدام را نقض آشکار مصونیت تأسیسات صلحآمیز و تعرض به زنجیره تأمین سوخت رآکتورهای کشور دانست.
سازمان انرژی اتمی در پیامی تاکید کرد که فناوری هستهای ایران در خدمت صلح و سلامت بشریت است.
سازمان انرژی اتمی در پیامی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس، نوشت: حمله آمریکایی - صهیونیستی به کارخانه تولید کیک زرد اردکان یزد، نقض آشکار مصونیت تأسیسات صلحآمیز هستهای و تعرض مستقیم به زنجیره تأمین سوخت رآکتورها و توسعه پزشکی هستهای است.
این سازمان در ادامه این پیام خود تاکید کرد: فناوری هستهای ایران در خدمت صلح و سلامت بشریت است؛ مسیری که با ریختن بمبهای سنگین هرگز متوقف نخواهد شد.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
منبع خبر "
عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.