بخشدار امام حسن: تکمیل پروژه‌های عمرانی با جدیت در دستور کار است

خبرگزاری مهر دوشنبه 17 فروردین 1405 - 20:45
بوشهر- بخشدار امام حسن شهرستان دیلم از اجرای پروژه راه روستایی بدون تخصیص اعتبارات و در شرایط جنگ تحمیلی حاکم بر کشور در این بخش خبر داد.

محمود رضایی در حاشیه بازدید از پروژه راه روستایی روستای اسفندیاری در بخش امام حسن شهرستان دیلم در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: علاوه بر حضور در بین مردم در خیابان‌ها، موضوعات مربوط به معیشت مردم، تامین کالاهای اساسی و پروژه های عمرانی مد نظر قرار دارد.

بخشدار امام حسن افزود: بر همین اساس در این بخش نیز هم تامین کالاهای اساسی و مایحتاج و معیشت مردم مورد توجه است و هم اجرای پروژه های عمرانی بدون توقف در حال انجام است و همچنان با تمام توان ادامه دارد.

وی اضافه کرد: پروژه راه روستایی روستای اسفندیاری بخش امام حسن شهرستان دیلم نیز علیرغم تهدیدهایی که در جنگ تحمیلی وجود دارد از پروژه‌های عمرانی است که متوقف نشده و در حال انجام است.

وی گفت: این پروژه بدون هیچگونه اعتباری و تنها با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در منطقه، شرکت‌های محلی، دستگاه‌های اجرایی، شهرداری بندر دیلم و امام حسن و اداره راهداری و بدون یک ریال اعتبار، مسیر پنج کیلومتری این راه روستایی در حال انجام است.

وی اضافه کرد: امروز با حول قوه الهی و با همت همه مسئولین مراحل انتهایی این راه روستایی در حال انجام است تا به مردم همیشه در صحنه که همواره پای نظام و انقلاب اسلامی ایران ایستاده اند، تقدیم شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.