طاق‌بستان دومین جاذبه پربازدید کشور شد/اقامت ۱۰۵ هزار مسافر درکرمانشاه

خبرگزاری مهر دوشنبه 17 فروردین 1405 - 19:09
کرمانشاه- سرپرست اداره‌کل میراث فرهنگی کرمانشاه از اقامت بیش از ۱۰۵ هزار مسافر نوروزی در استان خبر داد و گفت: طاق‌بستان دومین جاذبه پربازدید کشور در نوروز شد.

کیومرث اعظمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با تمهیدات اندیشیده شده برای میزبانی از مسافران نوروزی، از ابتدای سال تا ۱۵ فروردین‌ماه، بیش از ۱۰۵ هزار و ۴۲۷ نفر از گردشگران و هموطنان در مراکز اقامتی رسمی، غیررسمی و اضطراری استان کرمانشاه اسکان یافته‌اند.

وی با اشاره به استقبال چشمگیر مسافران از اماکن دیدنی استان افزود: در این بازه زمانی، بیش از ۴۲۳ هزار نفر از جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و گردشگری استان بازدید کرده‌اند که در این میان، مجموعه تاریخی و فرهنگی طاق‌بستان با ثبت آمار قابل توجه مسافران، در جایگاه دومین اثر پربازدید کشور در ایام نوروز قرار گرفت.

سرپرست اداره‌کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان کرمانشاه در ادامه به اقدامات نظارتی مستمر در حوزه گردشگری اشاره و تصریح کرد: از ۲۵ اسفندماه سال گذشته تا ۱۳ فروردین سال جاری، ۱۴ تیم نظارتی در سطح استان فعال بودند که در مجموع یک هزار و ۴۳۶ بازدید از مراکز اقامتی و پذیرایی انجام دادند.

اعظمی در پایان با بیان اینکه در این مدت تنها یک مورد شکایت ثبت شد که به سرعت مورد رسیدگی قرار گرفت، خاطرنشان کرد: طی این بازدیدهای میدانی، ۱۳۳ تذکر و ۲۳ اخطار کتبی برای واحدهای مختلف صادر شد و در مقابل، ۳۱ واحد اقامتی و پذیرایی نیز به دلیل ارائه خدمات مطلوب و جلب رضایت گردشگران، مورد تقدیر قرار گرفتند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.