حمله اسرائیل به مجتمع پتروشیمی مرودشت؛ ‌مردم از هرگونه تجمع یا تردد غیرضروری خودداری نمایند

همشهری آنلاین دوشنبه 17 فروردین 1405 - 16:46
فرمانداری ‌مرودشت از حمله اسرائیل به ‌پتروشیمی مرودشت خبر داد و اعلام کرد:؛ مواد حساسیت‌زا تخلیه شده بود.

به گزارش همشهری آنلاین، فرمانداری مرودشت اعلام کرد: در پی هدف قرار گرفتن مجتمع پتروشیمی مرودشت توسط دشمنان جنایتکار آمریکایی ـ صهیونی، ‌آتش‌سوزی در دقایق نخست توسط مجتمع مهار شد.

‌در این حمله آسیب چندانی به این واحد صنعتی وارد نشده و تنها بخش کوچکی از آن دچار خسارت جزئی شده است.

‌این حمله هیچگونه تلفات جانی نداشته و بدلیل جزئی بودن آسیب، خللی در فعالیت این واحد نیز وارد نشده است.

‌با توجه به تخلیه و انتقال مواد حساسیت زا و حجم بسیار اندک خسارات و بویژه آماده باش کامل ستاد مدیریت بحران، هیچگونه خطری مرودشت یا روستاهای همجوار را تهدید نمی‌کند.

‌مردم از هرگونه تجمع یا تردد غیرضروری در مبادی مجتمع پتروشیمی خودداری نمایند.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.