«خانه و خانواده»، راهی برای تقویت همدلی در خانواده

صدا و سیما دوشنبه 17 فروردین 1405 - 14:37
برنامه «خانه و خانواده»، سه‌شنبه ۱۸ فروردین، به موضوع «راهکار‌های تقویت همدلی میان اعضای خانواده» می‌پردازد.

«خانه و خانواده»؛ راهی برای تقویت همدلی در خانواده

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، در این برنامه انسیه محمدیاری، روانشناس، درباره اهمیت درک متقابل میان اعضای خانواده و شیوه‌های افزایش همدلی در روابط خانوادگی گفت‌و‌گو می‌کند.

«خانه و خانواده»، به تهیه‌کنندگی متین‌السادات فیروزی و با گویندگی مهرناز فقیهی پخش می شود و در بخش‌های مختلف آن گزارش‌هایی از نوید دانشور پخش خواهد شد.

برنامه رادیویی «خانه و خانواده»، با نگارش نیلوفر شریفی، هر هفته شنبه تا چهارشنبه، ساعت ۰۹:۰۰، از رادیو ایران پخش می‌شود.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.