حمایت دولت از صنایع آسیب‌دیده در جنگ

خبرگزاری مهر دوشنبه 17 فروردین 1405 - 14:16
بروجرد - فرماندار بروجرد از حمایت دولت از صنایع آسیب‌دیده در جریان حملات دشمن صهیونیستی - آمریکایی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، قدرت الله ولدی در جریان دیدار با مدیران صنایع خودروسازی بروجرد، اظهار داشت: دولت بر حمایت از صنایع آسیب‌دیده از جنگ تحمیلی تأکید داشته و در جهت ثبت مستندات و مدارک اقدام شده است.

وی تصریح کرد: صنایع و کارگران به‌عنوان سربازان خط تولید و اقتصاد توانسته‌اند پابه‌پای مردم و نیروهای مسلح در این جنگ اقدام کنند.

فرماندار بروجرد، اضافه کرد: در ۳۶ شب گذشته، مردم در کنار نیروهای مسلح حضوری مستمر و مداوم داشته و همه نقشه‌های دشمنان نظام را نقش‌برآب کرده‌اند.

ولدی، افزود: دستگاه‌های اجرایی و اداری استان و شهرستان نیز برای رفع مشکلات مردم در تلاش بوده و با برنامه‌ریزی انجام شده مایحتاج ضروری در شهرستان تأمین و در اختیار شهروندان قرار دارد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.