استقلال قهرمان لیگ شود و تراکتور دوم!

خبرورزشی دوشنبه 17 فروردین 1405 - 14:14
فیروز کریمی گفت: فدراسیون فوتبال باید برگزاری ادامه مسابقات لیگ برتر را از دستور کار خارج کند.

در شرایطی که فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ در حال برگزاری جلساتی برای تصمیم‌گیری درباره سرنوشت ادامه رقابت‌های لیگ برتر هستند، این موضوع به یکی از چالش‌برانگیزترین مباحث این روزهای فوتبال ایران تبدیل شده؛ جایی که هر سناریو، موافقان و مخالفان خاص خود را دارد و رسیدن به یک تصمیم نهایی را دشوار کرده است.

فیروز کریمی معتقد است که شرایط فعلی، فوتبال ایران را در موقعیتی ناگزیر قرار داده و می‌گوید: «واقعیت این است که الان با یک اجبار روبه‌رو هستیم. اتفاقاتی که رخ داده و شرایطی که کشور در آن قرار دارد، اجازه تصمیم‌گیری ایده‌آل را نمی‌دهد. به نظر من فدراسیون باید ادامه لیگ را فعلاً از دستور کار خارج کند و بر اساس جدول فعلی، استقلال را به عنوان قهرمان و تراکتور را به عنوان تیم دوم معرفی کند. شاید این تصمیم در حالت عادی قابل قبول نباشد، اما وقتی شرایط غیرعادی حاکم است، باید به راه‌حل‌های موقتی و عملی فکر کرد تا تکلیف مسابقات مشخص شود.»

او در پاسخ به این سوال که آیا چنین تصمیمی منصفانه خواهد بود یا نه، توضیح می‌دهد: «قطعاً اگر بخواهیم با معیارهای معمول به ماجرا نگاه کنیم، این تصمیم منصفانه نیست و ممکن است حق برخی تیم‌ها ضایع شود. اما فوتبال همیشه در شرایط عادی پیش نمی‌رود و گاهی باید به اجبار تن داد. الان هم شرایط به گونه‌ای است که این اجبار بر تصمیم‌گیری‌ها حاکم شده و ناچاریم بین گزینه‌های محدود، بهترین انتخاب ممکن را انجام دهیم؛ حتی اگر آن انتخاب، ایده‌آل و کاملاً عادلانه نباشد.»

بیشتر بخوانید: ۲۴ ساعت بعد از سخنرانی تاجرنیا؛ مالک باشگاه استقلال بمباران شد

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.