تخریب کامل ۱۲ بیمارستان در حملات دشمن | چند نفر از کادر درمان شهید شده‌اند؟

همشهری آنلاین دوشنبه 17 فروردین 1405 - 13:56
رئیس کل سازمان نظام پزشکی از هدف قرار گرفتن ۳۰۰ مرکز درمانی، پایگاه اورژانس و بیمارستان در حملات آمریکایی صهیونی به کشورمان خبر داد.

به گزارش همشهرری آنلاین، محمد رئیس‌زاده رئیس کل سازمان نظام پزشکی امروز در تجمع اعتراضی کادر سلامت دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی که در مجتمع بیمارستانی امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار کرد: در این ایام بیش از ۳۰۰ مرکز درمانی، پایگاه اورژانس و بیمارستان هدف تهاجم قرار گرفته و بیش از ۱۲ بیمارستان به‌طور کامل تخریب و از مدار خدمت خارج شده‌ است.

رئیس‌زاده گفت: همچنین بیش از ۲۵ نفر از اعضای کادر بهداشت و درمان شامل پزشک، داروساز، پرستار و تکنسین اورژانس در حین ارائه خدمت به شهادت رسیده‌اند که این موضوع نشان‌دهنده حضور فعال این قشر در میدان خدمت و جهاد است.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.