ارسال پیام شخصی در شاد تا عصر محدود شد

عصر ایران دوشنبه 17 فروردین 1405 - 12:26
دانش‌آموزان و معلمان برای جایگزینی می‌توانند از کلاس مجازی شاد که هیچ کندی ندارد و سرورهایشان مجزا از این بخش شاد است، استفاده کنند.

مشاور مرکز فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش اظهار داشت: شبکه شاد حدود ۱۶ میلیون مخاطب دارد و از این تعداد حدود ۱۲ میلیون نفر فعال هستند. کلاس‌های درس از ساعت ۸ تا ۱۷ زمان‌بندی شده‌اند و معلمان در زمان معین می‌توانند کلاس درس خود را بدون مشکل برگزار کنند.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، به دلیل پیک شدید، ارسال پیام با کندی مواجه است که مخاطبان با کمی صبوری می‌توانند پیام خود را ارسال کنند.

دانش‌آموزان و معلمان برای جایگزینی می‌توانند از کلاس مجازی شاد که هیچ کندی ندارد و سرورهایشان مجزا از این بخش شاد است، استفاده کنند.

ارسال پیام شخصی از امروز تا ۵ بعدازظهر محدود شده‌ است، اما دانش‌آموزان بعد از ساعت ۵ بعدازظهر می‌توانند پیام‌های شخصی خود را بدهند.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.