شهادت ۳ قهرمان ووشوکار هرمزگانی

صدا و سیما دوشنبه 17 فروردین 1405 - 11:57
سه تن از ووشوکاران هیئت ووشو استان هرمزگان، در پی حملات ددمنشانه آمریکایی - صهیونی به شهادت رسیدند.

شهادت ۳ قهرمان ووشوکار هرمزگانی
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در پی حملات ددمنشانه رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایت‌کار، سه تن از ووشوکاران هیئت ووشو استان هرمزگان، به شهادت رسیدند. «مصطفی ارکاک»، «علی رخش‌بهار» و «عدنان آرمان»، قهرمانانی بودند که در شهرستان بستک، در جبهه دفاع از استقلال و امنیت مرز‌های میهن، شهید شدند.

شهادت عدنان آرمان از جامعه اهل سنت شهرستان بستک، دوشادوش شهیدان مصطفی ارکاک و علی رخش‌بهار، وحدت ناگسستنی و عمیق شیعه و سنی را در پاسداری از وجب به وجب خاک پاک ایران به تصویر کشید.

پیکر مطهر این دلاورمردان با حضور پرشور مردم قدرشناس و ورزشکاران استان، در خاک پاک زادگاهشان آرام گرفت:

- شهید عدنان آرمان در شهرستان بستک

- شهید مصطفی ارکاک در شهرستان رودان

- شهید علی رخش‌بهار در گلزار شهدای بندرعباس

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.