۵ نفر از مجروحان مدرسه میناب دچار سوختگی ۲۰ تا ۴۰درصد شده‌اند

خبرگزاری مهر دوشنبه 17 فروردین 1405 - 10:25
میناب- فرماندار ویژه میناب در تشریح آخرین وضعیت مجروحان حمله به مدرسه میناب، گفت: ۵ نفر از مجروحان مدرسه میناب دچار سوختگی ۲۰ تا ۴۰درصد شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد رادمهر فرماندار میناب اظهار کرد: بعد از انتقال مجروحان جنایت آمریکا در حمله به مدرسه میناب، یکی از مجروحان به علت جراحات زیاد به شهادت رسید.

وی افزود: ۵ نفر از مجروحان نیز با سوختگی ۲۰ تا ۴۰ درصد، تحت درمان هستند.

رادمهر عنوان کرد: وضعیت عمومی بقیه افراد آسیب دیده در حمله آمریکایی خوب است.

فرماندار ویژه میناب خاطرنشان کرد: در حمله دشمن آمریکایی صهیونیستی به دبستان شجره طیبه میناب ۱۲۰ دانش آموز، ۲۶معلم و ۹ نفر از اولیای دانش آموزان به شهادت رسیدند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.