به گزارش مشرق، یاسمین انصاری نماینده ایرانی الاصل کنگره آمریکا با انتقاد شدید از رئیسجمهور این کشور دونالد ترامپ، خواستار استفاده از متمم 25 قانون اساسی شد.
وی در پیامی نوشت: «متمم 25 قانون اساسی به دلیلی وجود دارد. رئیسجمهور ایالات متحده یک دیوانه پریشانحال و یک تهدید برای امنیت ملی کشور و جهان است.»
انصاری در پیامی دیگر با انتقاد از حمله آمریکا به دانشگاه صنعتی شریف گفت: «دانشگاه شریف، MIT ایران است. این دانشگاه شمار زیادی از مهندسانی را تربیت کرده که به سیلیکونولی رفته و برخی از موفقترین شرکتهای فناوری آمریکا را تأسیس کردهاند. چرا ما دانشگاهی را در شهری با 10 میلیون جمعیت بمباران میکنیم؟»








