حمله بامداد دوشنبه دشمن به یک خانه مسکونی در قم

خبرآنلاین دوشنبه 17 فروردین 1405 - 08:32

متجاوزان به منطقه مسکونی در قم حمله کردند

متجاوزان به منطقه مسکونی در قم حمله کردند

قم - ایرنا - معاون سیاسی و امنیتی استاندار قم گفت: دشمنان متجاوز آمریکایی صهیونیستی، منطقه مسکونی در داخل شهر قم را هدف پرتابه‌های خود قرار دادند.

به گزارش بامداد دوشنبه ایرنا از استانداری قم،‌ مرتضی حیدری در این خصوص بیان کرد: دقایقی پیش دشمنان متجاوز آمریکایی صهیونیستی، یک نقطه مسکونی در داخل شهر قم را با پرتابه‌های خود مورد اصابت قرار دادند.

وی از شهروندان تقاضا کرد برای شتاب در کار نیروهای امدادی و خدماتی، از تجمع در محل حادثه پرهیز کنند.

بر اساس این گزارش اخبار تکمیلی منتشر می‌شود.

رژیم صهیونیستی و آمریکا روز شنبه ۹ اسفند ۱۴۰۴ در حالی حوالی ساعت ۹:۴۰ صبح حملات گسترده‌ای علیه مناطقی در مرکز تهران را آغاز کردند که دور چهارم مذاکرات ایران و ایالات متحده پس از جنگ ۱۲ روزه، در ژنو و به میزبانی سلطنت عمان در حال برگزاری بود.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.