حمله به پایگاه نیروهای آمریکایی در امارات

خبرگزاری مهر دوشنبه 17 فروردین 1405 - 04:41
گزارش‌ها از هدف قرار گرفتن یک پایگاه مرتبط با نیروهای آمریکایی در امارات متحده عربی با موشک و پهپاد حکایت دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، منابع خبری از وقوع چندین انفجار در یک پایگاه محل استقرار نیروهای آمریکایی در امارات خبر داده‌اند.

بر اساس این گزارش‌ها، این پایگاه هدف حملات موشکی و پهپادی قرار گرفته و صدای انفجارها در اطراف آن شنیده شده است.

درهمین حال، وزارت دفاع امارات اعلام کرد که در حال مقابله با «حملات موشکی و پهپادها» است و سامانه‌های پدافندی برای رهگیری این تهدیدات فعال شده‌اند.

تاکنون جزئیات بیشتری درباره میزان خسارات یا تلفات احتمالی این حملات منتشر نشده است.

همچنین وب‌سایت عبری "والا" گزارش‌هایی از برخورد ترکش‌ها یا کلاهک‌های انفجاری در مناطق شرقی تل‌آویو منتشر کرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.