برگزاری نخستین جلسه هم اندیشی مرکز تحقیقات در سال ۱۴۰۵

صدا و سیما دوشنبه 17 فروردین 1405 - 01:46
نخستین جلسه هم اندیشی رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی و مدیران این مرکز در سال ۱۴۰۵ برگزار شد.

به گزارش گروه مسکن و شهرسازی خبرگزاری صداوسیما، در این جلسه که با هدف بررسی گردش کار و اولویت‌های تحقیقاتی و همفکری و هم اندیشی با مدیران پژوهشی مرکز برگزار شد، غزال راهب رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، معاونین و مدیران بخش‌های تحقیقاتی حضور داشتند.

رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی در این جلسه بر حفظ و پایداری جریان فعالیتهای مرکز در شرایط حاضر تاکید کرد.

ارائه گزارش از جریان اقدامات صورت گرفته از سوی معاونت‌های مرکز در پایان سال و فعالیتهای آتی از دیگر بخش های این جلسه بود.

در ادامه و با توجه به ارائه برنامه فصل بهار برای تمامی بخش‌های تحقیقاتی، الزامات تحقق فعالیت ها بررسی شد. همچنین برنامه ریزی برای ادامه فعالیت‌های مرکز در کنترل کیفی مصالح و همکاری با صنعت در صدور گواهینامه ها و تائیدیه‌های فنی و حفاظت و دریافت گزارش‌های مستمر از شبکه شتابنگاری مرکز مورد تاکید قرار گرفت.

در این بخش، برنامه های تحقیقاتی بخشها به تفکیک زمینه‌های تخصصی برای حل بحران‌های ناشی از جنگ و همچنین کمک به فرایند بازسازی و خدمات‌رسانی به شهروندان، همچنین مستندسازی و تحلیل شرایط جنگی ارائه شد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.