به گزارش خبرنگار مهر، اسکندر پاسالار بعد از ظهر یکشنبه در بازدید از ادارات برق و تامین اجتماعی شهرستان عسلویه بر اهمیت حفظ خدمات مستمر دولتی به شهروندان تاکید کرد.
فرماندار عسلویه اظهار کرد: خدمات مستمر دولت به مردم در شرایط فعلی نباید متوقف شود.
پاسالار با بررسی عملکرد این ادارات، با تاکید بر لزوم بهبود کیفیت خدمات و رفع موانع و مشکلات احتمالی نکات لازم را بیان کرد.
وی با بیان اینکه این اقدام در راستای نظارت بر اجرای وظایف دستگاههای اجرایی و اطمینان از دسترسی آسان مردم به خدمات عمومی انجام شد ،افزود: بازدید از ادارات برای بهبود کیفیت خدمات رسانی بصورت مستمر انجام خواهد گرفت.












