تاکید فرماندار عسلویه بر لزوم بهبود کیفیت خدمات و رفع موانع و مشکلات

خبرگزاری مهر یکشنبه 16 فروردین 1405 - 19:03
بوشهر- فرماندار عسلویه، بر لزوم تداوم خدمات دولتی به مردم در شرایط فعلی تاکید کرد و گفت: بهبود کیفیت خدمات و رفع موانع و مشکلات در دستور کار باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، اسکندر پاسالار بعد از ظهر یکشنبه در بازدید از ادارات برق و تامین اجتماعی شهرستان عسلویه بر اهمیت حفظ خدمات مستمر دولتی به شهروندان تاکید کرد.

فرماندار عسلویه اظهار کرد: خدمات مستمر دولت به مردم در شرایط فعلی نباید متوقف شود.

پاسالار با بررسی عملکرد این ادارات، با تاکید بر لزوم بهبود کیفیت خدمات و رفع موانع و مشکلات احتمالی نکات لازم را بیان کرد.

وی با بیان اینکه این اقدام در راستای نظارت بر اجرای وظایف دستگاه‌های اجرایی و اطمینان از دسترسی آسان مردم به خدمات عمومی انجام شد ،افزود: بازدید از ادارات برای بهبود کیفیت خدمات رسانی بصورت مستمر انجام خواهد گرفت.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.