مهر و موم یک مرکز مداخله‌گر در طب سنتی در یزد

خبرگزاری مهر یکشنبه 16 فروردین 1405 - 17:38
یزد - معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: به دنبال تشدید نظارت بر مراکز غیرمجاز و با پیگیری اداره نظارت معاونت درمان، یک مرکز مداخله‌گر در امر طب سنتی و فاقد مجوز پلمب شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی زارع هروکی با اشاره به اینکه یک مرکز مداخله گر در امر طب سنتی و فاقد مجوز، مهر و موم و فرد خاطی، محکوم شد افزود: با رای شعبه دوم دادگاه انقلاب یزد،این فرد محکوم به پرداخت۵۰۰ میلیون تومان جزای نقدی در حق صندوق دولت و منع اقامت در استان یزد به مدت دوسال شد.

وی از شهروندان تقاضا کرد؛ از مراجعه به مراکز غیرمجاز و فاقد مجوز درمانی و زیبایی خوداری نمایند و در صورت مشاهده تخلفات، به صورت حضوری به اداره نظارت بر درمان این معاونت واقع در میدان شهید باهنر، ابتدای بلوار شهیدصدوقی، ساختمان ستاد مرکزی دانشگاه مراجعه و یا از طریق سامانه تلفنی ۱۹۰، گزارش یا شکایت خود را مطرح نمایند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.