۲۷ تن فرآورده غیربهداشتی از چرخه مصرف تهران خارج شد

خبرگزاری مهر یکشنبه 16 فروردین 1405 - 14:29
تهران-مدیرکل دامپزشکی استان تهران از اجرای طرح تشدید نظارت‌های بهداشتی و شرعی ویژه نوروز ۱۴۰۵ خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد شریعتی،بعد از ظهر یکشنبه، در جمع خبرنگاران، از اجرای طرح تشدید نظارت‌های بهداشتی و شرعی ویژه ماه رمضان و نوروز ۱۴۰۵ خبر داد و گفت: در جریان این طرح، ۱۰ هزار و ۸۰۲ مورد بازدید انجام و ۲۶ هزار و ۸۱۷ کیلوگرم (۲۶.۸ تن) فرآورده خام دامی غیربهداشتی از چرخه مصرف خارج شد.

شریعتی افزود: در قالب این طرح، ۶۳ اکیپ ثابت و سیار عملیاتی شدند و ضمن انجام بیش از ۱۰ هزار مورد نظارت، نزدیک به ۲ هزار مورد تخلف بهداشتی شناسایی شد.

وی ادامه داد: ۲۷ پرونده تخلف برای رسیدگی به مراجع قضایی ارجاع شده و همچنین ۱۵ مورد نمونه‌برداری انجام شده است.

مدیرکل دامپزشکی استان تهران با اشاره به نظارت بر کشتارگاه‌های استان تصریح کرد: در مدت اجرای طرح، نظارت بهداشتی بر کشتار ۴ میلیون و ۹۹۳ هزار و ۸۴۸ قطعه طیور، ۱۶ هزار و ۷۸ رأس گاو و گوساله و ۱۳۷ هزار و ۶۱۸ رأس دام سبک انجام شده است.

شریعتی در پایان با قدردانی از تلاش بازرسان، عملکرد مجموعه دامپزشکی استان تهران در اجرای این طرح را مطلوب ارزیابی کرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.