تمدید پرداخت عوارض شهرداری سال ۱۴۰۴

صدا و سیما یکشنبه 16 فروردین 1405 - 13:17
پرداخت عوارض شهرداری مربوط به سال ۱۴۰۴ تا ۱۵ اردیبهشت تمدید شد.

تمدید پرداخت عوارض شهرداری سال ۱۴۰۴به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، محمد آخوندی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران با اشاره به پرداخت عوارض شهرداری مربوط به سال ۱۴۰۴، اظهار کرد: شهروندانی که فیش پرداخت عوارض صدور پروانه و نظارت فنی را در سال ۱۴۰۴ دریافت کردند، اما موفق پرداخت آن تا پایان سال گذشته نشدند، براساس مصوبه شورای شهر تا ۱۵ اردیبهشت می‌توانند با پرداخت نقدی و یکجا، مشمول پاداش و جایزه خوش حسابی اسفند ۱۴۰۴ که معادل ۱۵ درصد بود، شوند.

وی ادامه داد: همچنین اگر شهروندان تا ۱۵ اردیبهشت سال جاری اقدام به دریافت فرم‌های اعلام عوارض صدور پروانه و نظارت‌فنی کنند باز هم با مبالغ سال ۱۴۰۴ برایشان محسابه می‌شود و همچنین مشمول ۱۵ درصد پاداش و جایزه خوش حسابی اسفند ماه درصورت پرداخت نقدی و یکجا خواهند شد.
 
آخوندی گفت: همچنین پرداخت عوارض نوسازی، عوارض مشاغل، بهای خدمات مدیریت پسماند مسکونی و غیرمسکونی و عوارض سالیانه و آلایندگی وسایط نقدی مربوط به سال ۱۴۰۴ هم تا ۱۵ اردیبهشت تمدید شد و کسانی که تا ۱۵ اردیبهشت پرداخت را انجام دهند هم مشمول جرایم نمی‌شوند و علاوه بر آن پاداش جایزه خوش حسابی برایشان اعمال خواهد شد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.