حاتمی: حملات ناجوانمردانه به مراکز علمی ایران را محکوم می‌کنیم 

خبرگزاری مهر یکشنبه 16 فروردین 1405 - 12:29
اسفراین- رئیس مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی اسفراین با پیوستن به پویش ملی، حملات ناجوانمردانه به مراکز علمی و ترور دانشجویان بی‌گناه را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی اسفراین، محمد حاتمی، رئیس مجتمع آموزش عالی اسفراین و عضو هیئت علمی دانشگاه، در واکنش به حملات ناجوانمردانه به مراکز علمی و آموزشی خصوصاً دانشگاه صنعتی اصفهان، دانشگاه علم و صنعت و دانشگاه شهید بهشتی و همچنین در واکنش به ترور شهدای دانشمند و بیش از ۵۰ دانشجوی بی‌گناه، به پویش ملی پیوست.

وی همچنین از جامعه علمی کشور، به‌ویژه اعضای خانواده بزرگ مجتمع، جهت شرکت در این پویش دعوت کرد.

حاتمی تأکید کرد: حملات ناجوانمردانه به مراکز علمی ایران محکوم است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.