واکنش سرمربی تراکتور به کناره‌گیری از لیگ نخبگان

خبرورزشی یکشنبه 16 فروردین 1405 - 08:16
در حالی که مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد در صورت عدم تغییر محل میزبانی تراکتور نماینده کشورمان به عربستان سفر نمی‌کند سرمربی این تیم در خصوص آخرین وضعیت شاگردانش اظهاراتی را مطرح کرد.

محمد ربیعی سرمربی تراکتور خصوص شرایط فنی این تیم تبریزی که نماینده ایران در لیگ نخبگان آسیا است، خاطرنشان کرد: علیرغم شرایط خاص حاکم، کادر فنی به صورت مستمر با تمامی بازیکنان در ارتباط است. برنامه‌های تمرینی انفرادی به دقت تدوین و در اختیار اعضای تیم قرار گرفته و آنها زیر نظر مستقیم ما فعالیت‌های خود را دنبال می‌کنند تا در صورت شرکت در ادامه لیگ نخبگان آمادگی بدنی‌شان حفظ شود.

ربیعی با حمایت از اقدام مالک باشگاه تصریح کرد: اقدام جناب آقای زنوزی، مالک محترم باشگاه در ارسال نامه به رئیس فیفا، حرکتی بسیار هوشمندانه، به‌جا و ضروری بود. در شرایط کنونی لازم است تمامی اهالی فوتبال در سراسر دنیا به این موضوع واکنش نشان دهند؛ چرا که تخریب روزافزون زیرساخت‌های ورزشی، ضربه‌ای جبران‌ناپذیر به پیکره فوتبال ایران وارد می‌کند. ورزش همواره باید پیام‌آور صلح و دوستی باشد.

در همین راستا بخوانید: تاج تکلیف سفر تراکتور به عربستان را روشن کرد

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.