بهره‌برداری بهینه از معادن، رونق اقتصاد خراسان شمالی

صدا و سیما یکشنبه 16 فروردین 1405 - 04:12
استاندار خراسان شمالی با تأکید بر نقش راهبردی معادن در توسعه منطقه گفت: بهره‌برداری اصولی از ذخایر معدنی استان می‌تواند موتور محرک اشتغال و اقتصاد خراسان شمالی باشد.

بهره‌برداری بهینه از معادن، رونق اقتصاد خراسان شمالی

یه گزارش خبرگزاری صداو سیما، بهمن نوری در نشست مشترک با معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صمت با اشاره به ظرفیت‌های قابل توجه معدنی استان، بر لزوم برنامه‌ریزی مدون و هماهنگ برای استفاده بهینه از این منابع تأکید کرد.

وی معادن را از پایه‌های مهم توسعه پایدار در استان دانست و  با اشاره به شرایط خاص کشور، نقش خراسان شمالی را در پشتیبانی و تأمین نیاز‌های سایر استان‌ها پررنگ عنوان کرد و افزودک وزارت صمت می‌تواند با تقویت بخش لجستیک، روند ارسال کالا و خدمات را تسهیل و حمایت بیشتری از استان‌ها ارائه کند.

در این نشست، وجیه‌اله جعفری معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صمت نیز گزارشی از اقدامات انجام‌شده و برنامه‌های آینده این حوزه ارائه داد و بر استمرار همکاری‌ها برای توسعه معدن در خراسان شمالی تأکید کرد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.