سقوط مرگبار به چاه؛ مرد ۵۶ ساله ساوه ای جان باخت

خبرگزاری مهر شنبه 15 فروردین 1405 - 16:05
ساوه- رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری ساوه گفت: مردی ۵۶ ساله در گلخانه‌ای در ساوه به داخل چاه ۱۵ متری سقوط کرد و با وجود تلاش امدادگران جان باخت.

محمد برزگر در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: حوالی ظهر امروز شنبه، گزارشی مبنی بر سقوط فردی در چاه ۱۵ متری داخل یک گلخانه در منطقه طرازناهید به مرکز آتش‌نشانی ساوه اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله تیم‌های عملیاتی اورژانس و آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند و عملیات ایمن‌سازی و نجات مصدوم را آغاز کردند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری ساوه با بیان اینکه عملیات نجات این مرد ۵۶ ساله حدود دو ساعت به طول انجامید، تصریح کرد: متأسفانه به دلیل شدت جراحات وارده به فرد سقوط کرده، عملیات احیا موفقیت‌آمیز نبود و وی جان خود را از دست داد.

محمدی با بیان اینکه علت حادثه توسط کارشناسان مربوطه در حال بررسی است، گفت: جزئیات بیشتر پس از تکمیل تحقیقات اعلام خواهد شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.