سقوط گردشگر در کال جنی طبس؛ دومین حادثه در سه روز

خبرگزاری مهر جمعه 14 فروردین 1405 - 21:52
طبس- سقوط یک گردشگر در منطقه کال جنی، بار دیگر ضرورت رعایت نکات ایمنی در این جاذبه طبیعی را یادآور شد.

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان طبس عصر جمعه در گفتگو با خبرنگاران از وقوع حادثه سقوط یک گردشگر در منطقه گردشگری کال جنی خبر داد و گفت: این دومین حادثه در این منطقه طی سه روز اخیر است.

علیرضا آزاد در تشریح جزئیات این حادثه اظهار کرد: امروز گزارشی مبنی بر سقوط فردی از ارتفاع در منطقه کال جنی، واقع در کیلومتر ۳۰ محور طبس – بشرویه، به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات (EOC) اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله پس از دریافت گزارش، نیروهای پایگاه امداد و نجات بین‌شهری موقت طبس به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر طبس ادامه داد: تیم‌های امدادی پس از رسیدن به محل، اقدامات اولیه را برای مصدوم انجام داده و با اجرای عملیات فنی بسکت‌کشی، وی را از داخل کال به منطقه‌ای امن منتقل کردند.

آزاد بیان کرد: مصدوم پس از انجام اقدامات اولیه، برای ادامه روند درمان به عوامل اورژانس تحویل و به بیمارستان منتقل شد.

وی با اشاره به افزایش حضور گردشگران در این منطقه طبیعی، از مسافران و طبیعت‌گردان خواست ضمن رعایت نکات ایمنی، از مسیرهای امن و مشخص‌شده تردد کنند تا از بروز حوادث مشابه جلوگیری شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.